Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

5.7.06

jornada trivialera

Ahir vam fer una jornada trivialera al Origginals (que per cert vaig descobrir que s'escriu així, amb dos g's :S), ja feia bastant de l'última!

Vam quedar a les 20:30h, vam sopar i després vam jugar al Trivial. Aquesta vegada érem 6: Duke, Alberto, Jordi, Prati, Natàlia (la nòvia del Duke) i jo. La partida va durar poc perquè el grup dels nois (Duke, Alberto i Jordi) van tenir moltíssima sort amb les preguntes i de seguida van arreplegar els quesitos, i ràpidament van caure al mig i van encertar les 4 preguntes necessàries per guanyar. Tampoc ens vam trobar cap pregunta tipus tricólogo, així que aquesta vegada no m'he endut cap targeta de Trivial a casa.

Després vam estar veient la pròrroga del partit del Mundial, que el tenien posat a la tele del bar (bé, jo estava d'esquenes així que no ho veia, però no m'importava gaire), em va semblar increïble que en els últims 2 minuts de la pròrroga els italians fessin dos gols. Però m'han dit que és així com juga Itàlia :S

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici