Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

9.7.05

praga

Ahir vam anar a sopar el nen i jo per celebrar que li han fet una pujada prou bona (com deia dimecres), i també que fèiem 15 mesos! Normalment no celebrem els aniversaris mensuals ( intentem veure'ns, això sí, però no fem una gran celebració), però ja que era divendres...

Vam anar al Tilt, un restaurant del grup de Manaus (una discoteca de Mataró, no hi ha manera de trobar cap web, seran moderns però tècnicament estan desfassats!!), on ja haviem estat celebrant l'aniversari d'en Christian, a l'Abril. El lloc és bastant fashionetti, és una mica caret però s'hi menja bé. Només entrar et posen una copa de cava i quan has demanat els plats et porten un aperitiu (el d'ahir eren uns ous durs de no sé quina au). El menjar està molt bo i no és dels típics llocs pijillos on et posen una merdeta en mig del plat i et quedes amb gana... Ahir em vaig demanar un filet de vedella a l'oporto que estava molt bo, i el nen un Steak Tarter (semblant a una hamburguesa, però amb carn crua), també boníssim...

Després vam anar al Praga, un bar de Mataró. De fet no sabem si es continua dient així o si encara pertany a la mateixa gent, perquè fa un temps que no hi ha el cartell a la porta i la dona que hi havia sempre abans (em sembla que és la propietària) ara no hi és, de vegades l'hem vist en un altre bar d'allà a prop, que han obert fa poc.

Vam estar parlant d'on aniríem de vacances... La cosa està difícil, finalment li han cancel·lat la setmana del 25, i és possible que també li cancel·lin la primera d'Agost (i no en plan d'anar a treballar normal, sinò com la Setmana Fantàstica!), a més jo no treballo así que ingressos=0, i ell ha de començar a pagar un cotxe (avui quan m'ha trucat m'ha dit que aquest matí l'havia provat, estava emocionadíssim, li donen dissabte que ve)... Però alguna cosa farem, encara que sigui escapar-nos una setmaneta al Setembre. A més, haurem d'estrenar el cotxe!!

Un dels llocs on ens agradaria anar és a Praga, però de moment això haurà d'esperar, perquè a New York (I, II, III i IV) ja ens vam gastar molts diners, ara el que volem fer és anar de casa rural per Espanya o alguna cosa de l'estil... Però per somiar, que no quedi, m'encantaria anar a París (el nen no hi ha estat, i jo la última vegada va ser al 93), Londres (m'encanta la ciutat, quina merda el que va passar dijous), tornar a Berlín (va ser on ens vam enamorar, només hi vam estar 3 dies i en un viatge accidentadíssim, ja ho explicaré a Living in Aachen... quan actualitzi :P)... Ja ho diuen, somiar és gratis!!

Per cert, on està la funció de cerca de posts de Blogger quan se la necessita?

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici