Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

9.7.05

vuelta a la prehistoria

Electricity is our Friend
Aquest matí, quan m'he llevat (una mica abans de les 12), no hi havia llum a casa. El primer que he mirat són els ploms, però tot estava bé, així que he obert la porta i he vist que el problema era de tota l'escala (la llum d'emergència de l'ascensor estava apagada, l'ascensor no funcionava i la llum de l'escala tampoc).

Hi ha una dita que diu que no aprecies una cosa fins que la perds. I és veritat! Perquè Déu n'hi do la de coses que necessiten electricitat per funcionar: la nevera, la tele, el vídeo, el DVD, l'ordinador, el router...

O sigui que aquest matí no he pogut mirar la tele (no és que hi hagi res interessant però per passar l'estona...), ni cap vídeo (encara he de veure els 3 últims programes de Buenafuente, que els tinc gravats), ni cap DVD ni peli en DivX (de les moltes que tinc pendents de veure), ni mirar el mail (cosa que últimament faig infinites vegades al dia :P), ni buscar qualsevol cosa a Internet (que és la meva primera font d'informació per tot), ni beure aigua freda!! (jo durant tot l'any bec aigua de la nevera, però és que a l'estiu això és sagrat!!)

El portàtil tenia bateria, així que ha continuat engegat (bàsicament per no res, perquè si no hi ha Internet, no hi ha eMule!). La bateria estava gairebé al 100%, així que he deduït que no feia gaire que havia marxat la llum. Igualment l'he apagat (ja li tocava una mica de descans...), és bastant desesperant estar davant de l'ordinador sense poder accedir al món exterior!!

M'he posat a llegir (m'encanta llegir, però últimament no ho faig gaire), però després d'una estona he decidit canviar d'activitat i m'he posat a ordenar papers. Des de dilluns que tenia la taula del menjador (on m'he instal·lat fa mesos per tenir més espai per acabar amb el projecte, ma mare sovint em pregunta quan acabaré d'una vegada!) feta un desastre, i avui per fi ho he endreçat tot (una mica obligada per les circumstàncies, jeje).

Després m'ha trucat el nen per quedar per sopar aquesta nit. I d'aquí han vingut dues preocupacions més. La primera, que el mòbil s'estava quedant sense bateria (i sense electricitat, el carregador no serveix de res). Normalment encara que marqui poca bateria, dura bastant, però igualment no estava tranquil·la. Per sort en tinc un altre (la història és llarga però diguem que jo tenia un mòbil i quan vaig anar a Alemanya vaig fer un contracte i em sortia bastant barato comprar-me un mòbil nou, així que ara en tinc 2, però només utilitzo l'alemany), que estava a més o menys la meitat de bateria, i l'he apagat per estalviar-ne. I la segona preocupació, que al lavabo no hi ha finestres, per tant no hi arriba llum natural, per tant... M'hauria de dutxar a les fosques!!

Per sort, cap a les 16h ha tornat la llum, i amb ella la modernitat, a casa meva (si no, no estaria escrivint aquest post :P). Jo em pregunto com podia viure la gent sense electricitat? Com serien els geeks?

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici