Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

28.6.05

i can't get no... presentation

Ahir a la nit vaig acabar el powerpoint de la presentació. Aplaudiments, please! Bé, vaig acabar una versió presentable, tot i que encara m'agradaria canviar un parell de coses (com unes diapositives infumables plenes de fòrmules, o uns gràfics una mica cutres), però almenys ja tinc alguna cosa.

Així que aquest matí he enviat un parell de mails. El primer, al meu ponent, que fa gairebé 3 setmanes que li vaig entregar la memòria del projecte perquè en fes les correccions pertinents i encara no ha donat senyals de vida. El segon, al professor maleït, que fa dues setmanes em va dir que la setmana següent em diria les dates que li anaven bé, i encara estic esperant. Cap dels dos m'ha contestat de moment.

El cas és que la perspectiva ha canviat... Ara, com que tot s'ha endarrerit (també ha estat culpa meva per no donar-los pressa per contestar, però ells bé que s'han columpiat), les dates de presentació es limiten a la setmana del 18 al 22 de Juliol, perquè encara m'he de matricular dels crèdits del projecte (la matrícula s'ha de fer com a mínim 15 dies abans de la presentació), he de reservar l'aula (i confiem en que no hi hagi gaire gent volent presentar ara, és convenient fer-ho amb certa antelació), he d'imprimir les còpies de la memòria (i sense la versió definitiva és bastant difícil :P). Que per què no m'he matriculat encara? Doncs perquè la matrícula és vàlida durant l'any acadèmic, és a dir, que si finalment per qualsevol cosa no puc presentar abans del 8 de Setembre (tenint en compte que a l'Agost tot està tancat), hauria de tornar a matricular-me. I són uns 500€ (36 crèdits), no fotem!!

Ara he recordat una cosa en la que també he estat una mica gafe. Abans, si havies fet el projecte fora, hi havia un important descompte en la matrícula (el nen, que va presentar el Juny de l'any passat, va pagar menys de 100€, crec), cosa totalment lògica si tenim en compte que un estudiant que fa el projecte fora té més despeses durant el desenvolupament del projecte que no pas un que el fa aquí. Però no sé per què, ara aquest avantatge ha desaparegut, així que a pagar-ho tot! Em queda el consol de que en això no hi tinc cap culpa, encara que no hagués ajornat la presentació por los tiempos de los tiempos, hauria hagut de pagar igual, perquè la nova normativa és de Setembre de l'any passat, just quan jo tornava d'Aachen.

En Jordi per fi presenta aquest dijous... Una bona oportunitat per parlar amb el meu ponent, perquè també és el d'en Jordi (es va copiar :P), ja li he dit en el mail, jeje.

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici