Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

1.7.05

i got it goin' on

Sembla que la cosa rutlla. Encara no és oficial, però en principi el dia 21 de Juliol em convertiré en Enginyera de Telecomunicacions!

Primer de tot, uns aclariments respecte el post anterior:
  • El meu ponent no va respondre al mail, però ahir vaig poder parlar amb ell després de la presentació d'en Jordi. Em va comentar les correccions que havia fet de la memòria.
  • El profe maleït sí que va respondre, al dia següent.
Le deseo comentar que me va bien entre el 19 y el 21 de Julio por la tarde. Antes será difícil.
Per tenir tan poca disponibilitat, no podia dir-ho abans? Sort que els dies que pot són aquests, que si només pogués del 5 al 7 de Juliol ja l'hem cagat!!
  • Ahir el Jordi em va dir que només va pagar el 25% de la matrícula, per haver fet el projecte en una empresa. Així que està clar, com a mi em vulguin cobrar els 500€ van llestos!! Perquè jo l'he fet a l'estranger... i en una empresa!!
El planning a partir d'ara serà:
  • Aquest cap de setmana: corregiré la memòria i (espero :P) retocaré la presentació.
  • Diumenge 3/07: abans d'anar al cine (La Guerra de los Mundos), el nen vindrà a casa per donar-me un cop de mà amb el powerpoint (no és adorable? :D)
  • Dilluns 4/07: portaré la memòria al CPET per enquadernar-la (crec que l'imprimiré a casa, perquè 5€ per una pàgina a color em sembla exagerat, i són 3 còpies de cent-i-pico pàgines!), em matricularé (creuem els dits pel 25%) i faré la pre-reserva d'aula (la reserva oficial només es pot fer amb les signatures dels profes, quan hagin llegit la memòria). En principi en 3 dies ho haurien de tenir (és el màxim legal), però espero que triguin com a molt una setmana.
  • Dilluns 11/07: suposant que ja tinc les 3 còpies de la memòria ben enquadernades i maques, aniré a entregar-les als professors del tribunal.
  • Dilluns 18/07: em poso aquesta data límit per demanar als profes que em signin el paperet per fer la reserva final d'aula.
  • Dijous 21/07: presentació, a les 17h a l'aula de presentacions!
Ja aniré comentant si es compleix aquest planning :P. De moment, el CountdownClock ja està en marxa!!

only 20 days 3 hours 16 minutes to present my thesis!!

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici