Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

26.12.05

l'un per l'altre

En Salva i jo estem fets l'un per l'altre. Això ja ho sabia feia temps, però aquest Nadal ha quedat completament confirmat. Som un parell de geeks!

Però comencem pel principi, per totes les coses que he anat callant durant l'últim mes i que ja tenia ganes d'explicar.

Coneixeu ThinkGeek? És una botiga on venen coses com sables làser, làmpares de lava per USB, anells obridors d'ampolles i samarretes amb missatges geeks com la mítica Binary People.

Doncs bé, fa uns mesos vaig descobrir un producte que em va semblar interessant: una corbata. A més, era per l'època en què en Salva encara estava a DMR i feia poc que els hi havien tret el casual dels divendres, així que també havien d'anar amb traje, i en Salva protestava posant-se una corbata rosa cada divendres. Vaig pensar que no hi havia una manera millor de protestar que dient amb la corbata mateixa "les corbates són una merda". I en una manera tan geek!! A més, per les fotos la corbata semblava de bona qualitat (millor que en d'altres pàgines on la venien més barata)...

I en Salva va canviar de feina, però jo li vaig preguntar si continuaria duent traje, i com em va dir que sí, doncs al final em vaig decidir a comprar-li la corbata per Nadal. Per si de cas hi havia algun problema amb el transport, vaig fer la comanda l'1 de Desembre. Ja ho vaig comentar aquell dia:
Acabo de fer una cosa ben friki... però no puc dir res, mwahahahah!!
Per amortitzar una mica les despeses d'enviament (i perquè em venia de gust, què coi!), també em vaig comprar una samarreta. Em va costar molt decidir-me per una (jo les vull totes!!) però al final ma mare va escollir la que més li agradava a ella (tenint en compte que d'ordinadors no en té ni idea, o sigui que no entenia cap de les samarretes, va ser com una mà innocent). La de Binary People m'agradava molt fa temps, però ja està massa vista...

Dilluns següent (dia 5 de Desembre) el paquet ja estava aquí, però els meus pares (jo estava treballant) van refusar-lo perquè els hi demanaven diners i jo els hi havia dit que les despeses estaven pagades. Després d'aclarir-ho amb l'empresa de transports (els diners eren per impostos i importació), finalment el 7 de Desembre vaig tenir el paquet a les meves mans. Al migdia el vaig obrir, i la corbata em va encantar!! Perquè és molt subtil, si no t'hi fixes sembla la típica corbata blava amb un dibuixet de ratlles i cercles, però en realitat està dient que dur corbata no mola! I la samarreta també em va agradar molt, i afortunadament em va bé. Els números són molt petits, espero que no marxin quan la renti!! Va, unes fotos:
Pi by Numbers Detall
Ties Suck
Total, que aquella tarda vaig tornar a la feina amb un somriure d'orella a orella pensant en el dia de Nadal i com li donaria els regals.

El dia 8 de Desembre, en Salva va treballar (a canvi, van fer festa el dilluns 5, per no trencar la setmana). Però es va instal·lar el Google Talk a l'ordinador de la feina i vam estar xatejant una estona. Precisament en Nacho, de Microsiervos, havia escrit un post el dia anterior parlant de la Fundue USB, una fondue que es connecta per USB i que va ser una broma de la gent de ThinkGeek per l'April Fool's Day (el dia dels innocents als Estats Units, l'1 d'Abril). Si existís, jo en voldria una!! Però és sospitosament barata, i si intentes comprar-la ja et diuen que és broma.

Bé doncs, en Salva em va comentar que li havia fet gràcia l'article, que la fondue molava... Jo no li havia parlat mai de ThinkGeek, i no sabia si ell la coneixia, però des que havia comprat la corbata havia decidit no parlar-li d'ella, no fos cas que hi anés i veiés la corbata! Però ara resulta que per una d'aquelles casualitats de la vida que em persegueixen últimament, el mateix dia que rebo el paquet els Microsiervos parlen de ThinkGeek. Vaig aprofitar per preguntar-li si coneixia la botiga d'abans, i em va dir que no. Jo vaig voler apuntar-me aquesta casualitat en un altre post, però sense donar detalls, és clar:
[yo_ya_me_entiendo] Ayer fue un día de esos que vas riendo por la calle (aunque te duela horrores la garganta), y hoy ha pasado una cosa curiosa (que entra dentro de las casualidades imposibles), pero de momento no puedo explicar nada. Mwahahahah! [/yo_ya_me_entiendo]
Després de llegir el post, ell em va preguntar i insistir molt pel [yo_ya_me_entiendo], però vaig aguantar i no li vaig dir res!

Per si això no fos prou casualitat, al dia següent (9 de Desembre) la corbata apareix a la portada de ThinkGeek. I el 10 de Desembre, hi apareix la samarreta Pi by Numbers.

Després de la setmana del pont, la cosa va estar tranquileta fins aquest divendres (23 de Desembre). Estem mirant les imatges que hi ha al seu mòbil i n'hi ha una que s'assembla sospitosament a la corbata: és la típica de Matrix però en color blau. Li dic que se la posi de fons de pantalla, jaja! Més tard, durant el sopar, estem parlant de coses frikis i ell em parla del llibre que està llegint ara, un del Ciclo Barroco de Neal Stephenson (que tenen a veure amb el Criptonomicón, aquest autor més que escriure vomita llibres!!), on hi ha una escena en què un personatge llença unes monedes a terra i pretén predir el futur amb la disposició de les monedes: +C+++C. El protagonista, tot un geek, diu que l'únic que es pot deduir és 17. Jo de seguida li dic: "binari, no?" Es nota que m'encanta el binari? Jaja!

Però la bomba ve de la manera més inesperada el 24 de Desembre. Parlant per l'Skype em comenta que té un widget que és una làmpara de lava. Li dic que m'ho ha d'ensenyar, que m'enviï una captura. I ell ho fa, aquí la teniu:
Dashboard
Algú observa una cosa rara? Jo sí, després de veure la làmpara de lava la meva vista va anar a la llista de ToDo's, i es va quedar clavada en una línia que diu: Think geek: #6b3a35e2 (tranquil, ja he comprovat que no hi surt cap dada personal; és més, si no tens compte a ThinkGeek no pots accedir ni tan sols al contingut del paquet... i sí, sóc una mica cotilla i sí que ho vaig mirar). No pot ser. No és possible que tots dos haguem pensat el mateix. No puc creure que sigui veritat. Oh, my, God!

Doncs sí. Ell m'ha regalat la grapadora d'en Milton (Office Space), un got geek i la samarreta There's no place like 127.0.0.1. Isn't he sweet?

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici