Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

10.12.05

like a soup

Estic com una sopa...

Ahir vaig tenir una lluita amb mi mateixa. Em trobava fatal, i no tenia ganes de sortir de casa, i en Salva em va dir que ja ens veuríem diumenge (avui surt ell de festa, boys only... de totes maneres tampoc no estic per festes). Però no mola, tenia moltes ganes de veure'l, aixi que vaig decidir anar a sopar amb ell, encara que estigués fatal. Però...

Quan va arribar l'hora de marxar, em vaig aixecar de la cadira i vaig veure què malament que estava. Així que vaig tornar a canviar d'opinió. Això d'estar enamorada i refredada no és gaire compatible!! A veure si aquesta tarda em trobo millor i podem quedar una estona, I wanna see him!!

De moment no estic gaire millor... I no sé què fer, estic més avorrida... A la tele no fan res, aquesta setmana no hi ha hagut Buenafuente o sigui que no tinc programes per veure, ahir no tenia absolutament res a fer a la feina i em va donar temps a llegir-me tot Internet, així que ja me'l sé de memòria... I per això vinc a explicar les penes al blog :P

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici