Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

26.9.05

freak i geek

Els meus amics sempre diuen que sóc friki. Jo he acabat acceptant-ho i fins i tot en el meu perfil a Blogger admeto que ho sóc. Però en realitat no sóc friki, sinò geek. Com diria l'Alejandro Sanz, "no eeeeeees lo mismoooooo".

Friki (o freak) seria el meu amic Prati, que és raro. L'estimem tal com és, però les coses com són, no és molt normal... Jo en canvi sóc geek, perquè m'encanta la tecnologia i qualsevol cosa que hi tingui a veure, els gadgets, Internet, etc. Però en altres aspectes sóc totalment normal (espero!)

Una anècdota que acabo de recordar és quan estava a punt de marxar a Aachen. Aleshores era una addicta al Messenger (després de 6 mesos sense Internet a casa ho vaig acabar superant i ara no l'obro mai), i com que també sóc addicta als comptes enrere, vaig decidir afegir al meu nick els dies que quedaven per marxar... en binari. Això és geek. El dia que quedaven 10 dies, el meu nick era alguna cosa com "1010 days 2 go". Al dia següent, al bar de la uni, el Jordi i el Duke reien del nick i de lo friki que era. El Prati no li veia la gràcia. "Què passa, Prati, no ho pilles?". "Sí, que queden 10 dies perquè te'n vagis... Però per què ho poses 2 vegades, 10 10?". Això és freak.

Tot això ve perquè divendres vaig sortir amb els Pochamen. Vam sopar a la nova casa del Duke (ara viu de lloguer en una casa prop de la dels seus pares... que són els seus llogaters), amb els seus companys de pis, que són un suec i un belga. Enmig de la conversa algú va dir que jo era friki. I clar, vale que a Espanya es confonguin els termes, però els 2 guiris s'haguessin pensat el que no era, així que vaig aclarir que jo era geek. No sé per què, però aquest terme no està tan extès aquí (només en entorns geeks, però per la gent de fora d'aquests entorns ens fica al mateix sac). Ni els meus amics coneixien la paraula geek! Jo reivindico: "no sóc com el Prati!"

I ara sí que ho reconec: aquest post m'ha quedat una mica friki (de veritat).

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici