Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

13.12.05

2006 calendar

Aquest matí he descobert un calendari molt friki: un dodecaedre!!

El generador permet escollir dues formes: dodecaedre regular i dodecaedre ròmbic. Hi ha un munt d'idiomes (fins i tot el català! I a simple vista sembla que està ben traduït, clar que tampoc hi ha gaire cosa per traduir :P), i també es pot triar el dia en què comença la setmana (diumenge o dilluns).

Jo ja tinc el meu calendari per l'any que ve. I tu?
Calendari 2006 (1)Calendari 2006 (2)Calendari 2006 (3)
Aquest està en castellà perquè no ha estat fins després d'imprimir-lo que he vist que també estava disponible en català, però ja en faré més, jaja! L'he fet amb un A4 normal i ha quedat prou bé, així que no em mataré a buscar paper més gruixut.

M'agradaria poder modificar-lo per posar-hi els festius en vermell, però de moment no sé com fer-ho (el fitxer *.ps me'l reconeix l'Adobe Distiller, però l'únic que puc fer amb ell, almenys aparentment, és crear un *.pdf), ja investigaré (encara que donat el cas, també hauria d'investigar quan són aquests festius, jeje).

(via No puedo creer que lo hayan inventado, blog bastant divertit que també he descobert avui)

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici