Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

7.8.06

friki room

Això és més friki del que em pensava!! Acabo de pujar a l'habitació d'en Salva i tenen muntat un Skypecast im-pezionant per seguir la Keynote!! Els d'Applesfera també tenen una sala muntada a l'iChat, però jo no tinc un Mac des d'on connectar-m'hi :(

Porten aquí des de fa una bona estona. Jo no sóc tan friki, i fins ara he estat jugant amb en Pere (el cuñaooo) a l'Escoba... i ara que no em sent, li he fotut una pallissa impressionant (ei, que és veritat, anàvem empatats a 93 punts, hem dit que guanyava qui arribés als 100, perquè jo ja havia de pujar a preparar-me, i jo he fet 11 punts de cop).

I ara em fa una mica de cosa, sento parlar a gent que no conec i em fa vergonya parlar... quina por que fan!! Jo m'estic muntant les pestanyetes per seguir-la, perquè el senyor que tinc al costat no em fa gens de cas :S

33 minutes to go!

Actualitzat 20:42h: doncs la Keynote acaba de finalitzar, y la veritat és que no era para tanto. L'únic que s'ha vist que no s'havia anunciat oficialment (tot i que tots els rumors apuntaven a que sí es presentaria) ha estat l'esperat Mac Pro (una passada d'ordinador, però fora de l'abast de moltíssima gent, $2499 el més senzill :S), l'últim Mac que quedava per fer la transició a Intel. No hi ha hagut One More Thing..., i els assistents s'han quedat amb les ganes d'un nou iPod o un iPhone.

En quant a les novetats del Leopard, m'ha fet gràcia que han dit que no les explicarien totes, que encara no volien que les fotocopiadores comencessin a treballar... De les novetats m'han agradat molt els WebClips (per poder agafar qualsevol part d'una web i convertir-la en un widget del Dashboard), i la Time Machine (una utilitat de backups que pel que han explicat, ha de ser la bomba! Fins i tot pots recuperar versions d'arxius que has sobreescrit per accident!). No m'ha agradat que diguessin que la data de llançament seria la primavera de l'any que ve, perquè això significa que trigaré més del que em pensava (principis d'any) en comprar-me el meu iMac!! Bé, ara que hi penso, el meu cumple és a la primavera, a veure si cau algun vale XDD

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici