Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

16.7.06

399

399 posts pendents a Bloglines. I demà no tindré temps per llegir-ne cap, almenys al matí. He d'anar-hi a les 9h, però ahir per una trucada que vaig rebre (una futura companya que, casualitats de la vida, va estar amb mi a Aachen) em vaig assabentar que l'horari d'intensiva és de 8h a 15h. Així que a partir de dimarts em tocarà llevar-me a les 6:15h. Em costarà acostumar-m'hi, sobretot pel fet que a la feina antiga normalment em llevava a les 8:30h, i la setmana passada que vaig tenir guardia, a les 9:30h (entrava a les 10:30h). No em llevava tan d'hora des que vaig treballar de becària a la Sony, quan vaig començar (a l'octubre de 2004) hi anava amb el Jordi (un dels Pochamen) en el seu cotxe, però després ell va acabar la beca i se'n va anar a DMR, i jo havia d'anar-hi en tren.

Acabo de tornar de veure Superman Returns i el meu veredicte és: quina peli més avorrida, previsible i dolenta. Clark Kent pràcticament ni apareix (si a mi el que més m'agradava són els conflictes de l'heroi amb l'home, que Superman en sí és bastant xulo!) i Superman és més tonto que mai. M'ha fet revalorar Smallville, que últimament estava bastant pastelosa però és molt millor que això.

Etiquetes de comentaris: , ,

Anonymous Anònim va dir...

Uff, pues aunque "Superman returns" no sea gran cosa (soy bastante fácil para las películas, la verdad), yo no puedo con "Smallville". Me da la impresión que es algo así como "Superman se encuentra con Dawson crece". Está visto que el Hombre de Acero no lo tiene fácil últimamente. :-)

18/7/06 13:54

 
Anonymous Anònim va dir...

Jeje, tienes toda la razón con lo de Smallville, últimamente da un pelín de asco (la primera temporada no estaba mal). Pero dicen que la quinta temporada es muy buena! Veremos...

salu2

18/7/06 16:50

 

Digues la teva!

Inici