Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

3.10.05

crispetes victor's style

Ahir celebràvem el sant de l'avi del nen, i vam anar al mateix restaurant que pel seu sant. Després, el nen i jo vam anar a casa seva a veure una peli (no feien res interessant al cinema, bé, han estrenat Torrente 3 però hi anirem aquest cap de setmana amb més gent). Vam escollir-ne una molt actual, Atrapado en el Tiempo. Ja l'havíem vist, però és una pel·lícula geek en tota regla, així que mereixia un revisionat. Per acompanyar, vam preparar unes crispetes. Però no les vam fer normals, sinò a la Víctor. I qui és en Víctor? El meu cosí d'onze anys.

Quan vam anar al poble, un dels dies el nen volia veure una peli, i com que jo em vaig endur el portàtil i la meva col·lecció de DVDs, vam posar Shrek 2 (no la vam acabar de veure, aquest nen no para quiet :S). En Víctor va voler fer crispetes, i va dir que hi posaria... sal i sucre!! Ma germana i jo li dèiem que no podia ser, però ell deia que ho feia sempre i estaven bones. Nosaltres no ens ho crèiem gaire, però com ell sempre fa el que vol (seria un bon client per a la Supernanny), no ens hi vam discutir. Doncs estan bones!! Així que vam instaurar l'empresa "Víctor y Pimas: palomiteros desde 2005". Serà un bitxo maleducat, però quan vol és moníssim!!

Total, que ahir vam provar l'invent. El problema és que no ho vam fer amb crispetes normals (grans de blat de moro), sinò les típiques de microones, que ja porten sal. Així que només hi vam tirar sucre, però el gust era diferent... De totes maneres, estava bo. Quan parli amb el meu cosí li ho comentaré!

Ap! El nen està nerviosíssim perquè aquesta setmana li arriba el seu ibook!! (No li digueu, però jo també una mica, jeje!) Suposo que serà avui o demà, així que posarà el mode friki ON i no em farà ni cas :P. Esperem que pugui configurar l'iChat per poder continuar parlant pel Google Talk, perquè si no... que el torni a Apple!!

Etiquetes de comentaris: , ,

Anonymous Anònim va dir...

Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

4/10/05 07:27

 
Anonymous Anònim va dir...

Què poc hem trigat a tenir spam :(

4/10/05 11:38

 

Digues la teva!

Inici