Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

27.7.05

oficially...

... engineer!!

Res, que aquest matí he anat a pagar el títol. 155€!!

Hi havia molta gent, estem en període de matrícula (per cert, m'agrada el disseny de la carpeta d'aquest any, llàstima que ja no sóc estudiant, era tot un ritual el de criticar el disseny de la carpeta de cada any, el súmmum va ser la carpeta evax, em vaig negar a utilitzar-la!!). El que més m'ha sorprés és veure un novatillo que anava... amb la seva mare!! I ella li anava dient al nen en quin grup s'havia de matricular, què havia de fer, etc. Senyora, que té 18 anys!! Ma mare no va venir amb mi el primer dia de matrícula (de fet, els meus pares s'hi han passejat poc, pel Campus Nord), i encara que aleshores em va fer pànic, me n'alegro, que arriba un moment en que un ha de fer les coses per sí solet.

Aquesta nit, sopar amb els Pochamen (no, no tornaré a explicar la història :P)

Etiquetes de comentaris:

Digues la teva!

Inici