Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

16.7.05

not working

No hi ha manera. Per una banda, he perdut l'hàbit d'estudiar i no hi ha manera d'aprendre algunes frases. Per altra banda, això de parlar en veu alta jo sola em fa sentir gilipolles (i això que jo sóc de les que parlo sola!), i no em poso en situació. Demà amb el nen espero poder fer-ho com si de veritat estigués fent la presentació... Quin estrés!

Fa 6 dies que no el veig... Ahir vam estar parlant per telèfon, i em va dir que avui no li donen el cotxe!! El tio del concessionari és bastant capullo... Dilluns el nen li va enviar la documentació que li havia demanat, per fax, i després el va trucar per assegurar-se de que tot era correcte. "Sí, sí, tranquil". I 2 dies més tard el truca i li diu que faltava no sé què i que el cotxe no el tindrà fins dimecres. Problema? El nen no pot anar-hi entre setmana (a més, dimecres té una cita amb mi i el meu tribunal :S), així que s'haurà d'esperar a dissabte que ve. Tindrà el cotxe finalment d'aquí a una setmana? Ja ho veurem.

Quina calor! És horrible, aquesta nit ho he passat fatal... Tenim aire condicionat a casa, però als meus pares (que no són catalans però una mica rates sí :P) no els hi agrada posar-lo. Normalment quan estic sola a casa me'l poso de tant en tant, altres estius hi ha hagut nits que he dormit amb el comandament de l'aparell (en tinc un a la meva habitació, n'hi ha 4 en total a la casa) per anar-lo engegant i apagant... Potser aquesta nit ho he de fer, perquè si no, no hi haurà manera d'adormir-se! Durant el dia, al menys aquest estiu, normalment aguanto amb la porta del balcó oberta, corre bastant aire (de vegades m'he hagut de posar la bata d'hivern i tot!). Però des que ha arribat aquesta nova ona de calor, ni aire ni res... Per sort els meus pares van portar la setmana passada de Cunit el meu ventilador. El vaig comprar l'estiu passat al Plus d'Aachen per 15€ (d'aquestes ofertes que tenen de tant en tant), i em va venir molt bé (pels dies que feia calor... que allà si volia fer fred en feia, era igual que fos estiu). El vaig muntar dijous (sense instruccions, no sé on paren) i des d'aleshores ha estat funcionant gairebé non-stop. Va millor que l'aire condicionat, no resseca tant l'ambient. Però em pregunto: gasta menys electricitat? Perquè si no, els meus pares es queixaran igual, jeje!

Bé, a veure si aconsegueixo ficar-me dues frases al cap! Si no torno a escriure aquí fins dijous, serà que me'n surto prou bé, si m'agobio de nou ja tornaré per aquí, jeje!

only 4 days 3 hours 14 minutes to present my thesis!!

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici