Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

20.7.05

today is the big day!

Ja ha arribat el dia. Demà a aquestes hores (a part d'estar dormint, jeje) seré enginyera!!

La bona notícia: ho porto molt millor... La presentació de prova va anar bastant bé, el nen em va ajudar a corregir algunes coses, i ara m'he acostumat a assajar amb la presentació a la tele, que dóna més impressió d'estar-ho fent de veritat que no pas al portàtil.

La mala notícia: és igual com ho porti, estic dels nervis. En general estic normal, però de vegades em vénen al cap alguns pensaments sobre la presentació (sobretot de les parts on em puc quedar pillada) i em donen unes taquicàrdies... Són només uns segons, després se'm passa. Abans de marxar em prendré una til·la, a veure si em tranquilitzo.

Marxaré sobre les 14:30h. L'aula està reservada de 16h a 18h, però hi aniré una mica abans a veure si ja puc començar a preparar-ho tot i fer l'últim assaig (trigo una hora en arribar al Campus Nord des de casa meva).

Avui he decidit que no menjaré, perquè tal com tinc l'estómac (a part de que un altre dels efectes de l'estiu és se'm passa la gana), no em vull arriscar a que no em senti bé i ho passi malament durant la presentació. Però ma mare diu que tampoc no hi puc anar amb l'estómac buit, així que menjaré fruites i beuré sucs (sobretot ara que ha comprat la Thermomix, fa uns sucs boníssims i de qualsevol tipus de fruites! Ara me n'acabo de prendre un de plàtan, poma i taronja, les meves 3 fruites preferides, mmm!)

Ahir vaig anar a comprar coses pel pica-pica de després de la presentació. Això és molt bo, perquè en teoria s'hauria de contractar un càtering (amb pastes, beguda, etc.) amb el qual l'alumne convidaria als professors del tribunal i a la resta d'assistents a la lectura del projecte. Però no és així, els professors sempre marxen de seguida (almenys en les presentacions que jo he vist), i el càtering es converteix en patates i galetes que ha comprat l'alumne el dia abans en un súper, pels amics que l'han anat a veure. Una tonteria, no? Perquè si són amics, els puc convidar quan vulgui! Però ja que ho fa tothom, no serem menys... Així que he comprat algunes bosses de patates i un parell de caixes de galetes, del pal Surtido Cuétara. Per beure al final només he comprat una ampolla de cava (i mira que a mi no m'agrada!) per brindar per la meva llibertat, volia comprar coca-cola i/o fanta però primer, aniria carregada amb massa pes, i segon, arribaria calenta. Així que si algú vol alguna cosa més, ja el convidaré al bar.

Ja ho tinc tot preparat: el menjar, el cava, el powerpoint (sóc bastant paranoica: porto un pendrive i dos CDs, i no només amb la presentació, sinó amb tot el backup del projecte, és a dir, memòria+powerpoint, per si falla algo ho pugui arreglar allà, jeje), el CD de la memòria del projecte (el que hauré d'entregar i es quedarà a la biblioteca)... Després faré un últim assaig a casa, em dutxaré... Aix, quins nervis!

I ara, l'última vegada que poso això, que ja és imminent!

only 0 days 6 hours 5 minutes to present my thesis!!

Etiquetes de comentaris:

Digues la teva!

Inici