Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

24.7.05

as time goes by...

He estat una mica desapareguda des de la meva conversió en Enginyera, jeje. Tinc un refredat bastant important, ja és mala sort (culpa de l'aire condicionat de l'aula de presentacions).

Ara marxaré cap a Mataró, com que no fan res interessant al cine veurem una peli a casa del nen. Veurem Primer, fa unes setmanes la vaig veure recomanada a Microsiervos i la vaig posar a baixar de l'eMule... A veure què tal.

Tinc pendent la crònica del sopar Aachen Connection, que va estar molt bé tret de la festa, ho hauríem d'haver planejat millor... A veure si tinc temps demà. I demà anem a la tele!!

Per cert, el nen ja té cotxe nou!! Ahir estava com un nen amb una joguina nova, i vam estar toquetejant els botonets com dos frikis! Ja explicaré una anècdota, que si no marxo en 5 minuts perdré el tren!

Ah! No sé què ha passat, però ara tinc el Dashboard en anglès (no recordo haver-ho configurat mai però abans ho tenia en castellà)... i la funció de cerca ha tornat!! Així que he descobert que efectivament, ja havia explicat la història de l'origen dels Pochamen :P

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici