Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

29.7.05

a little bit of everything

Avui estava veient Jack & Jill al Plus, i el Jill i el seu company feien una festa al pis, quan ha començat a arribar la gent ha sonat Mango No. 5, de Lou Bega! Quins records, m'encantava aquesta cançó, si fins i tot em vaig comprar el disc! I com que volia parlar d'una mica de tot, vet aquí el títol del post.

El sopar de dimecres no va estar malament. Vam ser el Duke, el Prati, el Jordi, el Pere, la Lorena i un amic d'ella... Quan vam acabar ja eren passades les 12. El Prati, la Lorena i l'amic van marxar (la Lorena és de Binéfar, aquella nit es quedava a casa d'una amiga, i com no tenia claus no podia arribar-hi massa tard, l'amic no hi pintava res sense ella i el Prati és un rajat), i els altres vam anar cap a l'Ovella a prendre alguna cosa. Però per variar hi havia molta gent, així que vam acabar al bar del costat, el Drapaire.

Entre d'altres coses, vam estar parlant de coses frikis (of course, pa' algo som Telecos!), com el Google Earth. Ja vaig fer un post friki sobre Google Maps, i és que aquests de Google sempre sorprenen. El 20 de Juliol, aniversari de l'arribada de l'home a la lluna, van posar en marxa Google Moon com a homenatge. Em fa gràcia sobretot el Looking for something on Planet Earth? Bé, el cas és que jo no havia instal·lat el programa perquè no tenia espai al disc dur, però ahir vaig fer un foradet i el vaig instal·lat... És una passada!! Vaig estar fins les 2 de la matinada buscant coses!! És increïble, pots moure la Terra com vulguis!!

Ahir vaig trucar a Cal Sadurní, i tenien lloc!! Així que d'aquí a 10 dies estarem a la muntanya!! (sí, el CountdownClock ja està funcionant :P) Això si al nen no li esguerren les vacances, clar. Aquest matí he anat a comprar-me uns pantalons, perquè els únics que tinc així esportius són uns d'un xandall d'hivern, i no és plan de socarrar-me més del necessari... Amb lo rara que sóc pensava que em costaria trobar-ne uns i que acabaria agobiant-me, però en el primer lloc que he entrat, me n'he comprat uns! M'he provat 3, un d'ells la noia de la botiga deia que potser era massa petit, però la veritat és que m'anava bé. Dels altres, l'un no m'agradava com em quedava (a més, era blau cel, fosforito), i l'altre em quedava bé i m'agradava, però era blanc, i no li quedava en cap altre color (i el blanc no m'agrada, a part que s'embruta fàcilment). Així que m'he quedat els primers, uns pirates color caqui. Res, que estic contenta, feia tant de temps que no em comprava res a la primera...

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici