Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

21.6.05

I live here!!

Home, Sweet Home
Visc al punt vermell :P. La imatge està una mica desfassada, perquè les casernes militars que hi havia davant de casa meva (a la dreta del punt en la imatge) ja no hi són (són les famoses casernes que van estar ocupats per immigrants durant mooolt de temps).

Vaig anar a l'escola i a l'institut al meu barri...
Escola Institut
L'escola d'EGB (a l'esquerra) ja no existeix, després va ser un centre de Normalització Lingüística i ara crec que és un casal d'avis. L'institut (a la dreta), era bastant nou quan jo hi vaig entrar. Abans hi feien BUP i COU, ara fan ESO i Batxillerat.

La universitat ja em quedava més lluny!!
Campus Nord
El que es veu a la foto és tot el Campus Nord, que va ser dissenyat per un friki, perquè va anomenar els edificis com si fossin una matriu: la primera fila és la A, la segona la B, la tercera la C i la quarta la D, i les columnes estan numerades de l'1 al 6, així que si et diuen que tens classe al D4, ja saps on has d'anar, no? No, al punt vermell no!! De fet el D4 és el de la mateixa columna però de l'última fila. El punt vermell senyala un lloc on m'he passat moltes hores... el Polimenú :P. Per cert, que això de l'organització matricial dels edificis ja m'ho van explicar en la Jornada de Portes Obertes (on t'ensenyen una mica la universitat, les classes, etc.), i em va agradar molt la idea. També em va fer gràcia que als que anàvem a aquestes jornades ens diguessin els JPO's, i quan després vaig entrar, vaig comprovar que efectivament, en aquella escola, eren molt aficionats als acrònims, perquè he fet assignatures com CiSE, EDOs, IO, AriSO, SiS... Som uns frikis!!

I per últim, on treballa el nen? A veure qui és el guapo que endevina quin carrer és, perquè a l'Eixample totes les illes de cases són iguals!!
ACA
Reconec que aquest m'ha costat fins i tot a mi, he hagut d'anar a un plànol de Barcelona per localitzar el carrer :P

Les imatges són de Google Maps, ja coneixia el servei però he descobert que ja tenien mapes de satèl·lit de Barcelona gràcies a Microsiervos. Si vols veure més coses de Barcelona, feel free to explore my city!

Per cert, ahir vaig aconseguir sortir una mica de la meva procrastinació, i vaig avançar una mica la presentació!! Vaig acabar d'introduir continguts (bé, em falta un rollo amb equacions, però és que és un pal...) i vaig començar a posar efectes de transició. Ja queda menys!! Ara, ho vaig fer per la nit, durant el dia vaig estar dormitant perquè... Quina calor que fa!!

He dit mai que odio l'estiu?

Etiquetes de comentaris:

Digues la teva!

Inici