Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

19.8.06

summer 2006

Com que no tinc gaires ganes de fer una crònica completa, i menys per entregues (al final de l'any passat se'm van quedar penjades la visita a Cunit i el viatge al poble del meu pare, si és que sóc una procrastinadora total), simplement faré un resum en aquest post del que han donat de sí les dues setmanes de vacances que demà ja s'acaben.

El dia 5 començaven les vacances, i a la tarda me'n vaig anar a casa d'en Salva a passar uns dies. Vam celebrar el seu sant i el del seu pare (que es diuen igual, tradició familiar), que és el dia 6 però a la família li anava millor celebrar-ho dissabte. El dia estava ennuvolat però ens va deixar berenar a fora, la gent va marxar quan ja era fosc i nosaltres a mig sopar vam haver d'entrar a dins perquè començava a ploure fort.
Tota la família
Diumenge no vam fer res especial, en Salva i jo vam estar una estona mirant blogs, cadascú amb el seu portàtil, un altre cop la pluja ens va fer entrar a dins a mig dinar, i per la tarda vam veure alguns capítols de House. Aquesta vegada vam poder sopar en pau.

Dilluns era el dia de la Keynote Al matí vam anar a la Caixa Catalunya per arreglar lo de MacSales, i tot i que al principi semblava impossible, al final ho vam solucionar. Al migdia, la pluja no ens va esguerrar el dinar però sí una abella pesada (i amb el pànic que els hi tinc!). I a la tarda, mentre jo guanyava a l'Escoba al seu germà, en Salva feia el friki a la seva habitació. Jo m'hi vaig sumar poc abans de la presentació, i em vaig tornar esquizofrènica amb tanta tab oberta :P

Dimarts vam pujar a la Cerdanya. Vam passar un parell de nits en una casa rural a Prats. El dia 8 vam dinar al mexicà de Puigcerdà, i quan sortíem es va posar a ploure i vam haver de tornar a la casa, ens vam passar la tarda veient capítols de House. Dimecres dia 9 vam tornar a Castellar de N'Hug a comprar un croissant gegant com el de l'any passat, i vam veure una paperera descol·locada. A la tarda vam visitar l'ermita de Sant Salvador, des d'on es veu la Cerdanya. Després vam veure més capítols de House (en Salva estava enganxadíssim!), ens vam quedar en el 21 (la segona part d'Euphoria, per mi un dels millors).

Dijous 10 vam canviar d'hotel, vam anar a casa dels avis d'en Salva a Alp (allà a prop). Vam anar a fer un volt per Puigcerdà, i de pas vam passar per la botiga del tiet d'en Salva perquè ens diguessin a quina hora teníem l'excursió en quad. A la tarda vam fer l'excursió, aquesta vegada no ens hi va acompanyar la Paula (la cosina d'en Salva) perquè tenia una mena de conjuntivitis, així que vam anar-hi amb el guia i prou. Va estar molt bé, llàstima que hi havia moltíssima pols perquè no havia plogut gens, i clar, jo que anava segona em menjava la pols que aixecava el quad del guia, però en Salva es menjava la pols de tots dos! De totes maneres, el millor és que ja tenim la nostra primera foto en quad.
Excursió en Quads
Després, en Salva no va poder aguantar més i vam veure els tres capítols que ens quedaven de House. El capítol final li va encantar. Hem fet unes bones maratons, amb aquesta segona temporada! Llàstima que jo no em podré aguantar per la tercera i segurament me la baixaré en anglès, però en Salva es voldrà esperar a la versió doblada (no és tan amic de la versió original com jo, i això que també parla anglès!). Vam sopar a casa dels tiets (està just al costat de la casa dels avis, en el mateix terreny).

Divendres vam anar a Andorra. Primer, a Caldea, que jo no hi havia anat mai. Està prou bé, hi ha una gran piscina interior i una altra exterior (les llacunes), que estan comunicades (és a dir pots passar de dins a fora sense sortir de l'aigua). L'aigua està a la temperatura adequada, és a dir no passes fred quan t'hi fiques ni quan en surts. El millor ha de ser anar-hi a l'hivern i estar a la piscina exterior, perquè fa fred però tu ni te n'enteres perquè estàs a l'aigua. En Salva em va dir que una vegada que hi havien anat els seus pares els hi havia nevat, i era tot molt bonic. També hi ha jacuzzis, banyeres d'hidromassatge, saunes, una sala de vapor (jo no hi vaig poder estar més de 10 segons, no podia respirar!), i uns banys romans (amb una piscina a 36º i una altra a 14º, representa que t'has de ficar a la de 36º, que està calenta al principi però és molt agradable, i després a la de 14º, que està congelada; jo només vaig poder ficar-me a la de 14º una vegada). A la llacuna exterior hi ha un passadís de corrent, és molt divertit, tu ni et mous i la corrent et porta, i també un cercle que no és d'hidromassatge però està ple de bombolles, això va ser el que més em va agradar.

Després vam anar a dinar (a l'Escalé, per variar), i vam passejar per les botigues, preguntant preus de mòbils Jo m'havia obsessionat amb el SL75, i en Salva amb el LG Chocolate, i és increïble la variació de preus que hi ha entre botigues i la poca diferència que hi ha amb els preus a Barcelona (o inclús diferència negativa). El SL75 valia 350€ al lloc més car i 275€ al més barat (a Barcelona 250€!), i el Chocolate, 400€ al més car i 300€ al més barat (a Barcelona, 350€). Total, que no em vaig comprar cap mòbil. Però sí que vaig veure el rellotge líquid de Júlia.

Quan vam tornar a casa dels avis (ens havien deixat les claus perquè els havien convidat a Planoles a menjar cargols), vam veure Código 46, que teníem pendent des de fa temps (jo me la vaig baixar perquè la vaig veure recomanada a Microsiervos, i un dia la vam intentar veure a l'iBook d'en Salva però hi fallaven alguns còdecs i no vam poder) però no ens va agradar gens a cap dels dos.

Dissabte vam tornar a Prats, a visitar a una cosina de la mare d'en Salva, i ens vam passar la resta del dia a casa, l'avi Josep, en Salva i jo, jugant al dòmino, a les cartes i a l'Scrabble, i l'àvia Fernanda llegint revistes. I diumenge 13, després d'esmorçar, vam baixar cap a Sant Vicenç. Em vaig quedar a dinar i a sopar a casa d'en Salva. El dinar va ser accidentat, perquè una abella (sí, un altre cop) es va obsessionar amb el meu plat i no marxava d'allà.

Per la tarda vam veure Piratas del Caribe, per poder veure la segona part. El germà i la mare d'en Salva també s'hi van apuntar, així que la vam veure al menjador. En Salva ja l'havia vist i li havia agradat molt (per això hem d'anar a veure la segona), però al seu germà i a mi no ens va agradar gens (i a tots dos ens tocarà veure la segona :S). Després vam jugar una estona a cartes, primer a la Pocha i després al Mus. Amb la de temps que feia que no jugava a cap dels dos jocs... M'encanten!

Dilluns vam anar a la Roca a que li arreglessin les ulleres a en Salva, i després a la Phone House de Mataró Parc. I dimarts 15, cap a Cunit! Però no vam sortir de casa en els dos dies que en Salva es va quedar (va marxar el 16 després de sopar), perquè sempre estava plovent (dimarts va caure una... també vam haver d'acabar de sopar dins, i això que el porxo és cobert!). Es va donar un fet insòlit, i és que els meus pares van acceptar jugar a la Pocha (en quant a cartes, els treus del Tute o l'Escoba i no volen jugar a res). Bé, un altre fet insòlit va ser veure el meu pare jugant a l'Escoba (no li agrada gens... la veritat és que és un joc bastant avorrit), serà que ma mare l'està domesticant :P

En Salva va tornar sol el dimecres, jo em vaig quedar a dormir. Pensava tornar dijous o divendres, però em vaig assabentar que ma germana hi anava el dijous, i em vaig decidir per marxar dijous :P. Al matí va fer bon temps, però a la tarda, just quan pensava marxar per agafar el tren, es va posar a ploure ben fort. Per sort vaig poder agafar el següent tren.

I fin de les vacances! Ara ens queda un cap de setmana (el de l'Onze de Setembre) a Mallorca amb el Cristòbal, l'Elisa i la petita Carla, i molt més endavant, un altre cap de setmana a Madrit (al SIMO, hi anem del 10 al 13 de novembre).

Etiquetes de comentaris: , , ,

Digues la teva!

Inici