Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

7.6.06

la rutina

Ja estem aquí, tornem a la rutina del dia a dia... Què difícil és fer-ho després de 4 dies tranquilets a la Costa Brava!!

Les males notícies són que en les pròximes setmanes estaré bastant enfeinadeta. Això no vol dir que vagi de cul (simplement que fa poc no en tenia gens, de feina :P), però tenint en compte que aquest matí tenia gairebé 600 posts pendents a Bloglines, m'estresso només de pensar en com rebaixar aquesta xifra. Espero poder fer una crònica aviat, però de moment només he pujat les fotos perquè en Salva pugui fer el passi a la seva família ;) (tot i que no les he pujat totes). Estan amb el tag Costa Brava (però les dues últimes són de Setmana Santa, que també vam anar a Platja d'Aro).

Les bones notícies, que hem estat en una casa rural fantàstica, que hem disfrutat de molt bon temps (excepte força vent divendres), que hem patit un matí de platja amb unes pijis però el dia en general va ser molt divertit, que ens hem topat amb algú conegut, i que, en definitiva, ens ho hem passat genial.Internet

Per cert, aprofito per inaugurar oficialment un set de flickr que vaig crear precisament a Setmana Santa. Des que en Salva em va regalar el bolso gran pel nostre aniversari, sempre hi duc la càmera (com feia a Aachen, però des que vaig tornar vaig perdre el costum), i últimament m'ha donat per fotografiar coses curioses que em trobo pel carrer. A Clickr hi ha models estranys de cotxe, pintades polítiques curioses, furgonetes autoreferents... I d'aquest cap de setmana han sortit unes quantes fotos divertides: un atac a la vista, cerveses mítiques i diabòliques, expenedors de ciris... Potser el més graciós és el cartell d'un ciber de Calonge, que no és el que sembla.

I ja que estem, també tinc un altre set a flickr, l'Escaparate, un recull de fotografies d'objectes... De moment hi ha un gran buit temporal, perquè abans quan no tenia compte pro aquest tipus de fotos sovint les pujava a Photobucket per no gastar ample de banda, però ja ho aniré solucionant.

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici