Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

2.6.06

out of service

En Salva i jo ens anem de cap de setmana (a Catalunya dilluns és festa, i tots dos ens hem demanat vacances demà) a Peratallada, a una casa rural.

Avís a la blogosfera: no publiqueu massa... (llegiu en plan estos no son los androides que buscáis :P)

Per cert, mireu què m'he comprat:
My new glasses
De moment em veig bastant rara amb elles, i he perdut visió lateral :P, però suposo que ja m'hi aniré acostumant.

Al final no me les he comprat a l'Òptica Universitària, em vaig cansar d'anar-hi per no trobar-hi res o que m'atenguessin fatal... Dilluns, tornava cap a casa amb ma mare després d'un esgotador dia de compres (em sembla que sóc de les poques dones que odia anar de compres!), quan vam passar per una òptica del barri, hi vaig entrar... i voilà!

Etiquetes de comentaris:

Digues la teva!

Inici