Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

8.4.06

he dit

L'escenari
Ahir va ser la famosa presentació del llibre.

Vam arribar allà a les 19:10h i com que no començava fins les 19:30h vam pensar en anar a prendre alguna cosa, però ja hi havia gent a l'entrada de la sala! Al final van obrir una mica més tard de les 19:30h, però la cosa no va començar fins les 20:30h. Què vam fer durant gairebé una hora? Buscar un lloc per seure (al final van ser les escales de baixada a la pista de ball), observar la gent coneguda que hi havia per allà (bàsicament actors del programa d'Antena3, però també altra gent com alguns de Dinamita, o en Godoy...), i quan vam veure que no només ells tenien una beguda a la mà i que la gent començava a atacar el càtering, nosaltres vam seguir l'exemple.

A les 20:30h per fi va sortir l'Andreu i va fer un monòleg. Vaig fer un parell de vídeos (la meva càmera només grava vídeos de fins a 30 segons), els he pujat a YouTube (1 i 2), però després del segon em va saber greu i vaig guardar la càmera, jeje. El monòleg va ser molt divertit, sobretot quan imitava el Rubianes.

Després li va tocar el torn a la banda, Muchachito Bombo Infierno. Jo no tenia ni idea de qui eren, i ho havia preguntat a en Jefe, que m'havia dit que era flamenc. Argghh!! No m'agrada gens, el flamenc, així que no tenia gaires ganes de veure'l. Però al final va estar bastant bé, jo ho classificaria més com rumba que no pas flamenc... Qualsevol grup que tingui un contrabaix i una secció de vent mereix el meu respecte. També vaig fer un parell de vídeos (1 i 2) i algunes fotos. Totes les fotos de l'event estan a Flickr.

Ens ho vam passar tan bé que ràpidament se'ns van fer les 21:30h (en teoria la festa acabava a aquesta hora però el grup continuava tocant), i en Salva i jo vam haver de marxar corrents per agafar el metro. Vam anar justets, a les 22h en punt entràvem a la L1 a Sagrera (a partir de les 22h tallaven la L1 entre Clot i Fabra i Puig per obres a Sagrera), però vam poder agafar-lo. Per què tanta pressa? Perquè ens quedava una altra celebració pendent: la del nostre segon aniversari junts. Però això (regals inclosos) serà un altre post.

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici