Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

6.4.06

more typing

El meu Firefox sempre té com a mínim 3 tabs obertes (a la feina en tinc dues més, el gmail i el Bloglines), amb 3 blogs (o 2 i mig :P): Resistance is Futile, Microsiervos i Microsiervos DC. No sé, tinc aquesta mania, com moltes d'altres: no tancar el Firefox a menys que sigui necessari (a la feina és molt més sovint del que voldria, però a casa el puc tenir obert durant dies!), tenir els programes en guiri (igual que també taggejo i titulo en anglès)...

La qüestió és que aquest migdia a Microsiervos DC he vist que l'Alvy havia deixat un comentari a un post del Javi Moya sobre un test de mecanografia, i com que jo fa poc vaig trobar una web similar però en anglès, doncs he volgut provar aquesta.

A la feina no he pogut accedir al blog d'en Javi Moya (em donava un error 403 - Forbidden), així que he hagut d'esperar a tornar a casa. He fet la prova d'un minut perquè estava començant Aquí no hay quien Viva i no volia distreure'm més del necessari. Primer he provat el fragment de Rinconete y Cortadillo, i aquí està el resultat:
Rinconete y Cortadillo
He millorat amb la novela de la señora Cornelia, i més amb la de la española inglesa. I al final he confirmat la meva teoria de què en castellà, millor que en anglès, perquè en la dels Tigers in the Wild he baixat dels 400. Oh :(

Estan bé aquestes xorradetes... A mi almenys em relaxa escriure a l'ordinador, i si no ho creieu pregunteu-li a en Salva, que ahir va rebre un mail quilomètric on em desfogava de l'agòbio que portava.

Etiquetes de comentaris: , ,

Anonymous Anònim va dir...

Friki de la mecanografía, casum tot... jo ja ni ho intento ( a part de que em caic de son ) perke segur que faria el ridícul més gran.

I si, puc donar fe que quan et poses a escriure, t'hi poses, perke jo no sé si el mail tenía 250 línies o 270, era la bíblia!

6/4/06 23:52

 
Anonymous Anònim va dir...

Bueno tantes no en tenia, això és que tu veies doble :P

petons!

p.s. vaaale, ja me'n vaig a dormir... XDD

7/4/06 00:10

 

Digues la teva!

Inici