Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

22.1.06

results

Puzzle 21.01.06
El puzzle ahir va quedar així. No està malament, no? Bé, he de dir que tan sols té 1000 peces, així que és facilet. Però és dels que m'agraden, pots agafar peça per peça i anar buscant el dibuixet a la caixa, i trobar així on va cadascuna. L'últim puzzle que havia fet (bé, que havia intentat... portava 4 anys sense avançar i vaig decidir desmuntar-lo per començar aquest) era un d'un vaixell en el mar. Com podeu comprendre, el vaixell era fàcil, però el mar era impossible. Havies de provar peça per peça i intentar encaixar-la amb una altra, només per forma, no per dibuix. I si només t'hi posaves d'estiu en estiu o de tant en tant, ja oblidaves quines combinacions havies provat i quines no. Pel que recordo (ja feia temps que no m'hi posava i van ser els meus pares qui el van desfer perquè estava a Cunit i jo necessitava el JigRoll), tenia fets el vaixell, la part de fora i una mica del mar (on hi havia ones, i els patrons eren més o menys reconeixibles, tot i que vaig haver de recòrrer a la tècnica de prova i error moltes vegades).

Fa temps era molt aficionada als puzzles, em vaig comprar el JigRoll per poder-los portar a emmarcar. Abans hi havia una botiga prop de l'Abacus d'Ausiàs March (la botiga estava al carrer del Bruç, però no en recordo el nom :S) que venien puzzles i els emmarcaven. Tenien tot tipus de marcs, i ho feien molt bé, tinc un parell de puzzles a Cunit que m'encanten. Però tot d'una la botiga va desaparèixer, després els meus amics em van regalar el puzzle del vaixell (encara gràcies que no van fer cas al Carlos, que proposava comprar-me'n un de color blau, sense cap dibuix!)... així que ara no sé on duré aquest. Ma mare coneix una botiga pel barri que me l'emmarcaran, però només si jo ja el porto unit. I a la caixa del puzzle hi ha pegament i instruccions per enganxar les peces, però no m'acaba de convèncer (se li ha de posar la pega per sobre les peces... i diu que passat el temps pots desenganxar-les per tornar a muntar el puzzle!). No sé, quan l'acabi hauré de fer una mica de recerca a veure si trobo alguna altra botiga semblant a la del carrer del Bruç.

Ahir certa personeta no va llegir el meu post i em va obligar :P a fer una pausa per fer un Geek Test. I ja que estem, poso el resultat:
My computer geek score is greater than 88% of all people in the world! How do you compare? Click here to find out!
Em sembla que la puntuació no és gaire fiable, ja que només es basa en la quantitat de persones que ho han fet millor o pitjor que jo, així que si d'aquí a unes setmanes torno a fer el test i responc exactament el mateix, puc obtenir una puntuació diferent, però bé, és bastant indicatiu...

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici