Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

16.1.06

la cardona

Ahir vaig tenir un somni inquietant... La meva ex-jefa em fotia una bronca acollonant... però no era ella, en realitat era... la Cardona!!
La Cardona
Jo em posava dels nervis però no hi havia res a fer, la Cardona sempre se surt amb la seva... fins que recordo que ja no és la meva jefa, perquè m'han canviat d'equip... i li dic. I ella respon: "no, perdona, estàs al 50%, així que et fots".

És molt curiós com les vivències diàries influeixen en els somnis, perquè ahir vaig estar veient Porca Misèria, divendres vaig anar a dinar amb en Christian i en Salva, i en Christian ens va estar explicant que el canvien de projecte (també treballa en una consultoria) i que aquesta setmana estarà al 50% en tots dos llocs... I també divendres, quan vaig anar a esmorçar amb els meus antics companys (sempre hi vaig, amb ells) i em van explicar que la jefa ha tornat a las andadas, i que el bon rotllo no és el que predomina ara mateix.

I jo? Bé, entre divendres i avui el Jefe i jo ens hem passat el joc de la vaca (vist a vaca.mu!, curiós el domini eh?), i ara li he passat el Reflections perquè s'entretingui una mica (aquest el vaig veure fa temps a Microsiervos). I és que, ja que no hi ha feina, com a mínim podríem portar-nos bé no?

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici