Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

21.1.06

do not disturb

Avui m'estaré tot el dia mirant programes de Buenafuente (en tinc 6 per veure, els d'aquesta setmana i els de la setmana passada!) i començant un puzzle que vaig comprar a Donosti, així que no espereu veure'm gaire per aquí. Postposaré la lectura dels 120 posts que tinc pendents de llegir a Bloglines, que demà poden haver-se convertit en 200 (per què sou tan prolífics? :S).

Normalment miro Buenafuente al 100%, fins i tot si hi ha una entrevista a algú que o bé no m'agrada o bé no m'interessa, perquè els d'El Terrat sempre et sorprenen per un costat o un altre, ja pot sortir el Corbacho, o en Santi Millán... que faran quatre xorrades i riuràs. Però avui aniré per feina, personatge que no moli, fast forward i andando. Que no tinc temps!!

Me retiro a mis aposentos, pues.

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici