Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

30.1.06

london coming!

Ja queda menys pel viatge!!

No crec que torni a escriure res fins que tornem, que jo m'entretinc amb qualsevol cosa (un clar exemple) i al final em faltarà temps. Dijous dormiré a casa d'en Salva, així divendres podrem sortir ben d'hora al matí cap a l'aeroport de Girona. Per tant, dimecres he de tenir la maleta gairebé feta. I encara he d'imprimir coses i organitzar-me la informació que tinc. Sí, ja ho sé, m'estresso jo soleta.

Només em queda dir una cosa...

Only 3 days 09 hours 58 minutes to go to London!

Etiquetes de comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

Hola

He trobat aquest blog per ser reiterativament curiós, saltant de link a link, des de del.icio.us (per veure qui tenia zhubo als favs) i quan he vist Lady Madonna doncs m'he enrecordat de la cançó, i per curiós he fet clic a veure els teus favs i per ser més xafarder encara, mirant a on anava a parar el link del teu nick... veig 'children at your feet' en el moment en que estava tararejant la cançó... doncs palla que vamos! i aquí estic i m'hi quedo, ja tens un habitual més.

Que vagi be per London, jo marxo a Paris d'aqui un parell de setmanes, viatge de plaer. Hauria d'haver anat a Londres el cap de setmana passat, com els darrers 3 anys, per un congrés... però ho vaig deixar còrrer.

Doncs això, molt de gust.

31/1/06 17:02

 
Anonymous Anònim va dir...

Jeje, doncs gràcies! Precisament avui reflexionava sobre el fet que molta gent quan veu el meu nick pensa en la cantant (m'ha passat més d'un cop), però veig que algú l'ha relacionat amb la cançó!

Espero que t'agradin les simples cròniques i pensaments que poso aquí. És curiós, jo de vegades també em poso a llegir alguns blogs només pel títol :P

salutacions

31/1/06 17:55

 

Digues la teva!

Inici