Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

30.12.05

regals geeks

Avui per fi he fet unes fotos als regals de Nadal. Per començar, el pack complet (també hi he posat el meu autoregal :P):
Set de regals
M'encanta la samarreta There's no place like 127.0.0.1, no me la posaré gaire pel carrer perquè és d'home (i em va enorme!) però sí per dormir a l'estiu (i així faig honor al lema de la samarreta!). De totes maneres, la de dona no mola, trobo que hi sobra el dibuixet de les sabates...

El got geek és fantàstic, a més sembla negre però a la que li dóna una mica la llum ja es veu que és mig transparent i blau. A més, és enooorme!! Com diuen alguns, mola todo! De moment no l'he estrenat en la seva funció bàsica (que és beure), però queda tan maco al meu escriptori...
Got Geek
Però el que més m'agrada és la grapadora Swingline. A part del detall friki (la descripció de ThinkGeek és boníssima, sobretot el final, on diu que els Informes TPS no estan inclosos), és molt maca i sembla robusta (almenys pesa un ou!).
Milton's Stapler
Grapadora Swingline
Això sí que mola todo! També està sense estrenar (excepte un episodi de pànic quan vaig provar si les grapes que tenia per casa hi anaven bé, se'm van quedar 3 grapes enganxades i vaig trigar una bona estona en treure-les), i és que de moment no he d'entregar cap informe TPS :P

Actualització 31.12: me n'oblidava!! Aquest dimecres en Salva es va posar la corbata, i a la feina es van adonar que eren uns i zeros!! No van veure què significava (l'ASCII no és un llenguatge habitual :P), però com a mínim van veure això, i els hi va fer gràcia quan en Salva els ho va explicar. Estic segura que a la antiga feina no se n'haguessin adonat... Senyal que va fer bé en canviar (encara que no tot sigui perfecte).

[mode_friki]
Per cert, ahir vaig tenir un miniefecte Microsiervos degut a que em citaven al post de la innocentada. L'allau de visites (216 segons Webstats4U) va fer que la meva pobre xifra diaria de visitants (uns 4 o 5 :P) semblés encara més minsa del que en realitat és. Aquest migdia he fet una captura del gràfic. També m'ha donat per mirar el Top1000... i he pujat al puesto 56!! Jeje, què curiós...
[/mode_friki]

Etiquetes de comentaris: , , ,

Digues la teva!

Inici