Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

27.6.05

getting better... or not

No sé per què encara no s'ha publicat l'anterior entrada (de vegades es veu a l'instant, però la majoria d vegades triga una estona, no ho entenc...), així que quan es publiquin, hi haurà 2 posts seguits.

Continuo agobiadeta, però millor... Una cosa que m'ha fet molta ràbia és que s'ha trencat un imant que vaig portar de New York. Tenia el típic logo IloveNY, amb aigua a dins i purpurina, i una poma que s'anava movent. Era una pinça, així podies penjar-hi notes, etc.
Imant NYC
No és que l'hagi utilitzat gaire, però un dels meus rituals de turista és comprar un imant per la nevera, a ser possible, original (és a dir, no el típic normalet que és un imant i prou). De Londres vaig portar, quan hi vaig anar fa 3 anys i mig, un imant-obridor d'ampolles. D'Amsterdam (fa 2 anys i mig), un amb un molí d'herba que girava de veritat... En condicions normals suposo que no m'hagués afectat tant que s'hagués trencat, però avui... És que a més no és una cosa que diguis "és igual, ja en compraràs un altre", perquè New York no està precisament aquí al costat!

Bé, què hi farem... Si m'he posat a escriure és perquè tot navegant (com sempre, de link en link, de pàgina en pàgina... m'hi puc passar tota la tarda!) he trobat una cosa que m'ha fet molta gràcia: Aachen!! L'altre dia escrivint el post sobre Google Maps vaig intentar buscar-ho, però entre que encara no hi ha imatges per qualsevol punt i que les imatges d'aquella zona no estan a tanta resolució com les de Barcelona, no ho vaig trobar. Espero que en un futur hi hagi imatges més concretes, així veuré la Westbahnhof, casa meva, la Philips... És que no puc negar-ho, sóc una friki. Això com a mínim m'ha aixecat una mica els ànims :D
Aachen

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici