Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

1.2.06

madaries: mails i macarrons

Hola, he pensat (gràcies al suggeriment d'en Salva, jeje) que podria fer una espècie de secció amb les petites coses estúpides que ajuntades totes fan que la Mada no em caigui bé (apart que està com un llum, però aquest és un altre tema). Li direm Madaries, i la primera entrega arriba amb dos perles.

Els macarrons
Situació: després de dinar. La Mada li posa al Txe un tupper amb macarrons davant dels nassos.
- Tú que ets un home independent, què diries que és això?
- Home... [pensant si serà una pregunta trampa] Uns macarrons?
- Molt bé! Això ho saps perquè saps cuinar, si no, no ho sabries.
- Mada, la gent, encara que no cuini, també menja, tothom sap el que són els macarrons.
- Ai, què soso!
No sé si estan sosos o salats, no he provat els... com es deia allò que hi havia al tupper?

Mail notifier
Situació: a les 16:55h pujo a la 5a planta (nosaltres estem a la 3a) a enviar un fax. Torno a les 17:00h, vaig caminant pel passadís (encara no he arribat al meu lloc de treball!) i...
- Has rebut el mail de la Carmen?
- No... em... No ho sé, per?
- Sí que l'has d'haver rebut, estàs en còpia... [nota: després de 3 mesos, avui m'han donat les dades del meu usuari per poder accedir al correu corporatiu]
- [arribo al meu lloc, desbloquejo l'ordinador, vaig al lotus] Sí que el tinc.
Llegeixo el mail... enviat a les 17:00h. La pregunta de si l'he rebut era retòrica o és que es pensa que tinc connexió wireless a la meva pell?

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici