Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

9.2.06

indignació

Per què hi ha gent que no se'n recorda de tu fins que necessita alguna cosa?

Tinc un compte a hotmail que faig servir per registrar-me a webs i tal, per no emmerdar el de gmail, i de tant en tant hi entro per netejar-lo una mica (i perquè no em caduqui, és bastant útil com a receptor de spam, jeje). Avui ha estat un d'aquests dies, i m'he trobat amb un mail d'una amiga de la que feia gairebé un any que no en sabia res (i l'última vegada que ens vam veure va passar bastant de mi). I és clar, em demanava un favor... Un favor que sé que pot aconseguir d'una altra persona amb qui té més relació, i que no té cap sentit que em demani a mi.

No penso contestar. El mail el va escriure fa un parell de setmanes (ja he dit que només hi entro de tant en tant, a aquest compte), per tant ja deu haver suposat que no li contestaré. Però m'he indignat.

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici