Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

13.6.05

things can always get worse

Frustracion
Fa uns dies explicava molt il·lusionada que el dimecres que ve havia d'anar de públic a Buenafuente. Ara estic amb un estat d'ànim totalment diferent, que varia entre la frustració, la indignació, la impotència, la ràbia i la decepció.

M'acaben de trucar d'El Terrat. La noia m'ha dit que, en introduir les nostres dades a l'ordinador per fer les acreditacions, ha vist que la majoria del grup ja hi haviem anat al Gener. I que degut a la llista d'espera que tenen (5.000 persones!!), han adoptat la política de no permetre repetir, perquè segons ells, seria un greuge per la gent que de moment no hi ha pogut anar que jo hi anés dues vegades. I no és un greuge per mi que m'hagi deixat diners trucant al 902 (perquè hi he trucat més d'un cop, i hi hagués continuat trucant si no fos perquè el Buenafuente va dir que tenien la llista d'espera tancada), i que una persona que hi ha trucat després que jo passi per davant meu? És com si jo compro una entrada de cine per veure una pel·lícula que ja he vist, però com que hi ha molta cua, la gent que encara no l'ha vist passa per davant. Vale que en aquest cas no he comprat cap entrada, que anar al programa és gratis (bé, el maleït 902), però la pel·lícula tampoc no és cada dia la mateixa. I em sento estafada igual, perquè estic cansada de llegir al fòrum d'El Terrat a gent que repeteix. Així li he dit a la noia, i m'ha dit que això no pot ser perquè el programa informàtic els hi diu quan una persona ja hi ha anat. Doncs pensaré que hi ha gent amb enxufe.

M'ha fet molta ràbia perquè jo ja m'havia fet il·lusions, perquè havia il·lusionat als meus amics (fins i tot el nen m'havia dit que, si la feina no li ho impedia, vindria!!), perquè, tot i que la primera vegada m'ho vaig passar molt bé, els programes d'El Terrat milloren moltíssim amb el temps, i ara, després de 5 mesos i amb l'èxit que ha tingut, sé que m'ho passaria molt millor.

Li he preguntat si em podia ficar en algun tipus de llista d'espera per quan s'acabés la llei aquesta de no repetir, perquè suposo que si el telèfon no està operatiu (és a dir, la llista d'espera no augmenta) i continuen fent el programa, arribarà un dia en què necessitin més gent!! Però em sembla que, si arriba el cas, em tocarà tornar a pagar el 902. Per treure-se'm de sobre, suposo, m'ha dit que si volia, m'apuntava a la llista d'un nou programa que preparen per TV3. Jo li he dit que sí, clar, i m'ha dit que la setmana que ve em trucaran. D'aquest programa ja en parlaven a l'últim missatge d'El Clan, i jo ja hi pensava trucar, però encara no havien publicat el telèfon... Això que m'estalvio. Pel que m'ha dit, és un programa de monòlegs i sketxos, i per la informació de la web, sembla que no serà en directe.

Ara ja ho sé: si em truquen d'algun programa per anar-hi de públic, preguntaré si es pot repetir abans de fer-me il·lusions.

A tot això, el nen ahir va treballar fins tard, i avui l'han fet sortir d'un curs de formació (un curs de l'empresa, que han de fer obligatòriament) per anar a l'oficina, i déu sap els marrons que s'hi haura trobat.

Resumint, que estic d'una mala llet que no m'aguanto. Tot això passava mentre jo pujava les fotos de la nostra tornada a Aachen a flickr. Aquí les teniu (acabo d'esgotar el màxim de 3 sets a flickr... serà hora de pensar en fer un upgrade?)

Etiquetes de comentaris: , ,

Digues la teva!

Inici