Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

12.6.05

més canvis

Aquesta matinada, aprofitant el meu insomni estiuenc (sempre em costa més adormir-me quan fa calor), he estat retocant el template de nou. Aquesta vegada era per posar el comptador de StatCounter...

En realitat, el que m'interessa no és saber quanta gent em visita, bàsicament escric aquest blog per apuntar les meves cosetes, els meus amics saben que m'agrada molt explicar cròniques, les han patit :P. Com ja vaig dir en una ocasió, he intentat més d'una vegada fer un diari però em costa perquè sóc bastant perfeccionista. El blog és una eina molt útil en aquest sentit, escriure a ordinador és molt menys cansat que fer-ho a mà, i es pot aconseguir fàcilment que quedi maco (em refereixo a les templates). Sóc conscient de que el meu blog està a Internet i de que el pot llegir qualsevol (fins i tot algú de la meva vida real), per això em costa parlar de temes més íntims (encara que de vegades també necessito desfogar-me i en certa manera ho faig), però escric bàsicament per mi. Escriure les coses fa que te les miris amb una certa distància, i això sempre va bé, és com una mena d'auto-psicoanàlisi.

Quan vaig començar, vaig instal·lar el sistema d'estadístiques de Nedstat Basic. No era per cap mena d'ego, era simplement curiositat... Principalment inspirada per Que buscas QUÉ!, la meva via d'entrada a la blogosfera, volia saber què buscava la gent que arribés per casualitat a la pàgina. Fins ara m'he trobat coses tan surrealistes com aspirador siemens vs 57 boo, bikinis bandera americana, Sandra Sony Viladecavalls, cup noodles tiger "cup noodles" o star wars croniques malas.

Doncs res, que sembla que el de StatCounter dóna unes estadístiques més complertes, així que el provaré en paral·lel durant un temps, a veure què tal va.

També he afegit uns botonets per crear un post nou o modificar el template, però això només ho veig jo, jaja!! Ho he tret de l'ajuda de blogger, i és bastant útil per mandrosos com jo :P
Admin icons
D'esquerra a dreta: Post Nou / Opcions / Editar Plantilla

Ala, me'n vaig a dormir!!

Etiquetes de comentaris: ,

Digues la teva!

Inici