Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

3.5.06

trio de regals

Fitxat!
Ara ja no cal que em mossegui més la llengua, com diu el guinyol del Robinson, ya está todo el pescao vendido :P

Primer hi ha hagut un regal fake, un dispensador de caramels PEZ, com que l'altre dia en Salva recordava aquests mítics caramels, vaig passar per una botiga de xuxes i vaig preguntar si en venien... I sí, passa que tots eren de Chicken Little.

Després el regal trampa, La Confusión II. En principi havia de ser el seu regal de Sant Jordi però estava esgotat. La setmana passada a la FNAC del Triangle em van dir que el tindrien aquesta setmana i ahir quan hi vaig trucar encara no els hi havia arribat, però... vaig trucar a la de l'Illa i sí que el tenien (per això deia que havia tingut sort), i vaig aprofitar al migdia per anar-lo a comprar.

I què amagava el regal trampa a la pàgina 26 (endevineu quants en fa :P)? El regal de debò: dues entrades pel concert d'en Bruce Springsteen a Badalona. Al final, passar-me la nit del 11 d'abril veient l'especial de House amb el mòbil enganxat a l'orella, comunicant una vegada i una altra, no va ser en va!

No tenia jo gaire clar que ell no les comprés pel seu compte, però em vaig arriscar... i vaig guanyar! Un parell de dies després em deia que quina mala sort, que s'havia enterat tard i que ja no quedaven entrades... Però vaig tenir el meu moment de pànic la setmana passada quan va dir que tenia alguna possibilitat remota d'aconseguir-ne :S

En definitiva, espero haver-li alegrat una mica el dia, que falta li feia ;)

Etiquetes de comentaris:

Anonymous Anònim va dir...

Gràcies coseta, ets la millor :) he fet un post en la línia rage-depresiva teva, però ara estic millor, he obert el NNW, he vist que havies publicat aixòs i m'has animat.

:)

4/5/06 00:38

 
Anonymous Anònim va dir...

Qué bé! ;)

Vaig a veure el teu post...

petons!

4/5/06 01:15

 

Digues la teva!

Inici