Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

28.9.05

a night at the opera

No, de moment no sóc fan de Queen... Però és curiós com fa poc que tinc aquest disc a la llista de pendents per escoltar (passa que no és que m'entusiasmi gaire el seu estil, però bé). Per què? Tot comença amb el Buenafuente. Primer programa de la nova temporada. Jo estic a Zumaia, dormint. Bé, intentant dormir, perquè tinc un nòvio que és un solete però té un petiiiit defecte: ronca. No hi ha manera d'adormir-se, així que decideixo anar a veure el programa una estoneta (aprofitant que tenim una saleta específica per la tele, així no el molesto).

Estan fent una entrevista a Michael Bublé, de qui em vaig enamorar la primera vegada que va actuar al programa, que va cantar Feeling Good, i en qui està inspirat el personatge del programa Miguel Chiclé (fantàstic també, és un dels personatges que més m'agrada, l'Edu Soto canta molt bé i el rollito del personatge crooner+flamenc m'encanta). Després d'una estona, surt el Miguel Chiclé, cantant Crazy Little Thing Called Love, una cançó d'aquelles que havia escoltat alguna vegada, però que no sabia de qui era, jo hagués dit que d'algun cantant de Jazz o alguna cosa per l'estil, però no... Comentant-ho amb el nen em va dir que la cançó era de Queen!! Primer pensava que em prenia el pèl, no és gaire del seu estil, no? Però em va dir que Queen tenien cançons molt rares, anades d'olla, i em va posar com a exemple el disc aquest.

En realitat no volia parlar d'això, però buscant un títol per al post se m'ha ocorregut aquest i l'havia d'explicar... De què volia parlar? Doncs que ara mateix estic escrivint des de l'Opera. Fa poc que l'han fet gratuït, i m'he decidit a provar-lo. No l'havia provat abans, no ja per què fos de pagament (hi ha llocs alternatius on comprar-lo, jeje), sinò perquè el Firefox m'encanta (no només pel navegador en sí; també la filosofia de codi lliure que l'acompanya), i les extensions el fan el navegador més personalitzable que conec.

De fet el vaig descarregar fa dies, en quant em vaig enterar de la notícia (via Microsiervos, és clar). Però la instal·lació se'm penjava en el 69%... Vaig provar la versió en castellà i se'm penjava en el 66%... així que vaig abandonar. Però avui el nen ha aconseguit instal·lar-lo, i m'ha dit que no és que es pengi, és que es queda clavat una bona estona en aquell percentatge (aparentant estar penjat fins i tot a l'Administrador de Tareas) però que després continua. Un cop més, la meva impaciència m'havia guanyat la partida! Ara ja el tinc instal·lat (aquella estona podien ser ben bé un parell de minuts, ja ho podrien avisar, no?), i estic fent proves.

La primera ha estat anar a gmail, perquè havia llegit sobre problemes d'incompatibilitat amb l'Opera. Aparentment està bé, el que no m'ha agradat és que si responc un missatge des d'aquest navegador, el text citat del mail original es marca amb '>', així que gmail no ho reconeix com a text citat i no ho amaga (una de les features del gmail que més m'agrada). No sé si m'explico.
Gmail i Opera
Després he anat a la web d'Amena a consultar el llistat de trucades. Per què? Perquè des del Firefox no es pot consultar (dóna un error 500, em vaig passar una bona temporada sense poder consultar-ho perquè em pensava que era un error d'Amena, fins que em va donar per provar-ho al Exploter). Doncs mira, en aquest cas, minipunto per a l'Opera, perquè aquí sí que va. Update 18:02h: ja sé per què va, una gran opció anomenada "Identificarse como Internet Explorer" (o sigui que a veure si els d'Amena es posen les piles per fer una pàgina compatible amb no només l'Exploter!!)

Té de sèrie algunes de les funcionalitats que a Firefox se li poden afegir mitjançant les extensions, cosa que està bé però tampoc ho posaria com a gran avantatge, ja que per mi una de les millors coses de Firefox és lo personalitzable que és. De totes maneres, encara no he profunditzat gaire en les opcions, ja ho faré demà.

I per últim, una cosa que no m'ha agradat gaire: per escriure un post, només tinc disponible la finestra d'edició d'html (no tinc ni l'opció de l'editor WYSIWYG). Però no només això: els botons bàsics de l'editor d'html (bold, italic, url i blockquote) tampoc hi són!! Així que escriure aquest post no ha estat fàcil...

Etiquetes de comentaris: , ,

Anonymous Anònim va dir...

Pero lo has conseguido.

28/9/05 18:05

 
Anonymous Anònim va dir...

mmm... no sé qué es lo que he conseguido, pero gracias por comentar, así conozco a otra friki de La Princesa Prometida.

salu2

28/9/05 18:36

 

Digues la teva!

Inici