Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

23.4.05

Feliç Sant Jordi!!

Sant Jordi
Els catalans celebrem avui la diada de Sant Jordi. Aquesta festivitat s'ha exportat a la resta d'Espanya i al món, després de la declaració del 23 d'abril com a dia internacional del llibre. Però per nosaltres és també el dia dels enamorats.

Jo tinc el nen malaltó, així que aquest any també ens perdrem l'ambient de Sant Jordi. Llàstima, m'agrada moltíssim passejar per Barcelona aquest dia.

Sembla que estiguem gafats, perquè l'any passat, el nostre primer Sant Jordi, també estàvem separats. Un mes abans (encara no estàvem junts, però tots dos estudiàvem a Aachen), havia decidit venir a Barcelona aquell cap de setmana, aprofitant que el mateix dia de Sant Jordi es celebrava la Greska, la gran festa universitària de Telecos. Qui m'havia de dir que poc després m'enamoraria!!

D'aquí a una estona aniré a veure'l, i per fi coneixeré la seva àvia, de qui me n'ha parlat molt (i bé!).

Etiquetes de comentaris:

Digues la teva!

Inici