Bienvenido! Este blog ya no se actualiza. La razón es que me he mudado a un servidor propio y he montado un nuevo blog en WordPress.
Visítame en el nuevo Children at your feet.

22.2.05

i want to wake up in a city, that never sleeps


En menys d'un mes (25 dies, exactament) me'n vaig a New York. Un viatge que sempre he tingut ganes de fer, New York és una ciutat q em fascina...

Tenim els billets d'avió des de fa mesos, o sigui q l'espera està sent llarga. La idea va sorgir a finals de Setembre, quan el nen va trobar q a Iberia hi havia una oferta fins al Març. En principi vam pensar d'anar-hi pel pont de Desembre, però entre pensar-nos-ho i tal, els preus van pujar una barbaritat, a més vam pensar q potser era massa precipitat i a part ens sortiria un viatge bastant "curtet" (5 dies... tenint en compte el jet lag es queda en res), així q ens vam decidir per setmana santa... Marxem el 19 de Març i tornem el 26 (bé... en realitat, si tot va bé i no acabem a la presó per gilipollades com aquesta, arribem a bcn el 27), així q tindrem 7 dies i 7 nits per nosaltres solets a la Gran Manzana :D

Total: dia 11 d'Octubre, ja tenim els bitllets, el somni es farà realitat... però encara queden 5 mesos!!! Però jo, "ni curta ni peretzosa", ja em vaig posar a buscar informació. Les primeres setmanes vaig estar una miiiiiica pesadeta, amb dades i curiositats sobre la ciutat (perdona'm, wapíssim!). Sort q després em vaig calmar una mica, pq aguantar-me 5 mesos amb aquella emoció, buff, què durillo!!

Però ara, q queden ja menys de 4 setmanetes, comença el compte enrere, i l'emoció ha tornat. Que si on anirem cada dia, que si farem excursions o no, que si en tinc prou amb la meva tarja de 128mb per la càmera de fotos (q va a ser que no... sort q ens emportem un portàtil!), que si tenim adaptadors pels endolls... Un munt de coses.

Per sort, vaig trobar una pàgina bastant bona sobre la ciutat, i en castellà!! A més, tenen un fòrum per preguntar dubtes, q espero q mantinguin malgrat els problemes q han tingut últimament (q desconec, per altra banda)

En finssss, ja aniré explicant els últims preparatius del viatge. Per cert, he posat alguns enllaços, ja ho aniré actualitzant quan pugui.

Etiquetes de comentaris:

Digues la teva!

Inici